Daar zijn we dan eindelijk!! - Reisverslag uit Vijayawada, India van Christa en Jessica - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan eindelijk!! - Reisverslag uit Vijayawada, India van Christa en Jessica - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan eindelijk!!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Christa en Jessica

16 Januari 2016 | India, Vijayawada

Wat is het toch iedere keer weer een ontzettend bijzondere ervaring om hier in Tulip Garden te komen. Zoveel lieve wensen, knuffels, handjes en zoenen en iedereen zo ontzettend blij om ons (weer) te zien. Laten we voor de chronologische volgorde bij het begin beginnen! Afgelopen maandagavond begon ons avontuur op Schiphol vanaf waar we via Abu Dhabi en Hyderabad de volgende middag rond 17.00 plaatselijke tijd aankwamen op Vijayawada Airport. Margreet had de kinderen verteld dat er twee oude dames op bezoek kwamen en dus was het een enorme verrassing toen er maar 1 oude vrouw aankwam… Nee alle gekheid op een stokje! De kinderen waren extreem blij dat we er waren en helemaal toen we in Tulip Garden aankwamen was het ontvangst fantastisch! Iedereen kwam rennend en gillend op de auto af en iedereen wilde knuffelen en handjes geven! Na een rondje Tulip Garden hebben we onze kamer bekeken die er erg mooi uitziet! Gezellig gegeten met de andere bezoekers en Peter en Margreet en daarna optijd naar bed want zo’n reis maakt moe! De volgende dag vroeg uit de veren en na een heerlijk ontbijt met een aantal kinderen kaartspelletjes gespeeld. Daarna was het tijd voor school, de kinderen zijn de hele week thuis omdat ze vakantie hebben maar moeten zeker iedere dag iets aan school doen. Wij hebben de 6de klas geholpen met wiskunde en engels wat erg leuk is om te doen! Na de lunch hebben we het hele arsenaal aan scoutingspelletjes weer uit de kast gehaald en onder andere de monkey and the coconut gespeeld, Dutch Lions en ga zo maar door! Het leuke is vooral dat de kinderen zelf de meeste spelletjes nog weten en dus hoeven we zelf weinig te verzinnen! Hebben we iets meer tijd om alle andere indrukken te verwerken want die zijn er nog steeds! Nu denken jullie waarschijnlijk waar is de ontmoeting met Sirisha? Heel erg jammer maar Sirisha is afgelopen zondag door haar oma meegenomen en tot op heden nog niet terug in Tulip Garden. We hopen natuurlijk dat we haar snel alsnog kunnen zien maar we zijn nergens zeker van…
Woensdagmiddag kwam ook Patrick aan in Tulip Garden, groot feest natuurlijk! Donderdag hebben we spelletjes gespeeld en zijn we s’middags naar de Best Price geweest voor de eerste inkopen! Ontzettend veel dank aan jullie allemaal want dankzij onze sponsors kunnen we een Treasure Hunt organiseren, een Bingo avond houden en ook nog voor iedereen een pyjama kopen!! Foto’s volgen uiteraard!
Vrijdag zijn we met 15 meiden op pad geweest naar een soort kermis/ rommelmarkt. Kinderen kregen allemaal een zakcentje mee en hebben zich kostelijk vermaakt met het uitzoeken van oorbellen, kettinkjes en andere prullaria. Wij hebben ons iets minder vermaakt want je word hier nog altijd aangestaard alsof je van een andere planeet komt! Maar wat ik schreef de meiden hebben een topochtend gehad en daar gaat het om! Gistermiddag met de kleinere kinderen vliegers geknutseld en in het veld achter Tulip Garden uren naar de vliegers staan kijken en uiteindelijk een hele zak met chocoladerepen aan de winnaars uitgedeeld! Heerlijk middagje zullen we maar zeggen!
Gisteravond de kinderen verteld wat we vandaag gingen doen… Zoals ik misschien aan sommige van jullie verteld heb heb ik het begin van deze maand laten we zeggen een ‘bonus’ gekregen in het ziekenhuis van een zeer speciale VIP patient. Ik wilde iets speciaals met dit geld doen en vandaar dat ik samen met Margreet en Joseph een lunch in het Gateway hotel heb georganiseerd! Kinderen gingen helemaal uit hun plaat en bleven maar gillen en joelen! Vanmiddag was het dan zover! Twee grote groepen in Riksja’s op pad en de schoolbus er achteraan! Met 90 koppies heerlijk gegeten, gedanst hele fotoshoot sessies gedaan en vooral heerlijk gelachen… dat is werkelijk het allermooiste, kinderen met zo’n ontzettend grote glimlach op hun gezicht die meer zegt dan ze je ooit zouden kunnen vertellen.
Nou goed, nadat we vandeweek begonnen waren aan een verhaal en de computer uitviel zonder dat we het hadden opgeslagen hebben we daar vandaag van geleerd maar is het verhaal niet zo lang geworden als we misschien gehoopt hadden! We gaan ons best doen er snel meer verhalen en foto’s op te zetten maar zoals jullie wellicht begrijpen zijn we maar zo kort hier en is het eigenlijk zonde teveel tijd achter de computer te besteden! Vanavond staat er nog een spelletje weerwolven op het programma en morgen de Treasure Hunt! Lieve allemaal! Onzettend veel dank we hopen dat jullie met plezier dit verslag lezen en we gaan ons best doen een aantal foto’s erbij te plaatsen!
Heel veel liefs uit Tulip Garden, Christa en Jessica

• 17 Januari 2016 - 08:24

Leo:

Hoi,

Weer een leuk verhaal ik hoop wel dat jullie Sirisha nog gaan ontmoeten. Anders zou dat erg jammer zijn. Erger vind ik het verhaal er achter ik hoop op een goede afloop.

Gr Leo