Het aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Christa en Jessica - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Christa en Jessica - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Christa en Jessica

26 December 2015 | Nederland, Amstelveen

Nog maar een paar weken en dan vertrekken wij samen naar Tulip Garden in India! Ik al voor de derde keer en moeders kan niet wachten om alles voor het eerst te zien en natuurlijk m'n zusje te leren kennen! Omdat wij het ontzettend leuk vinden om onze verhalen te delen en ik het de vorige keren ook wel erg leuk vond om het later zelf nog terug te lezen houden we al is het maar voor zo'n korte periode een weblog bij! Bereid jullie dus vast voor op een aantal verslagen zonder alinea's, punten en komma's maar vol enthousiasme en foto's!
Inmiddels zijn de tickets geregeld, is het visum binnen en zijn we de nachtjes aan het aftellen! Wij zouden het ontzettend leuk vinden de kinderen te kunnen trakteren op mango's en watermeloenen, een dagje mee uit te kunnen nemen, ze van nieuwe pyjama's te kunnen voorzien, de legendarische bingo avond te kunnen organiseren en ga zo maar door!! Om die reden willen wij ook een ieder die dat leuk vind om te doen vragen onze plannen waar te kunnen maken door ons met een kleine bijdrage te ondersteunen! Zoals jullie weten van de vorige keren alles is welkom en zal zeker goed worden besteed!! Bij voorbaat onze dank en uiteraard houden we jullie via deze weg op de hoogte van al onze avonturen!
Heel veel liefs Christa en Jessica
(voor het rekeningnummer graag een persoonlijk berichtje sturen)

• 05 Januari 2016 - 13:03

Leo :

Nog 6 nachtjes slapen!!!!!

• 07 Januari 2016 - 22:19

Janneke:

Lieve Jessica, ik vind het echt top dat je weer gaat en nu met je moeder nog wel! Hoe leuk is dat! Wij doen graag een donatie. Zou je mij het rekeningnummer willen doorgeven? Toppie en onwijs veel plezier daar samen! Liefs Janneke

• 08 Januari 2016 - 13:09

Manja:

hoi christa kunnen jullie ook nog kleding gebruiken om mee te nemen?